S.E.M. Secció d´Esqui de Muntanya.S.E.M. Secció d´Esqui de Muntanya.
 S.E.M S.E.M
Estas en » S.E.M. Secció d´Esqui de Muntanya. » Archivo de Artículos » November 2013 » Trobada Temporada 2013-2014
Friday 15 de November de 2013, 13:15:15
Trobada temporada 2013-2014
Tipo de Entrada: ARTICULO | 6809 visitas

Bon dia a tots/es,

el proper dijous dia 21 de novembre farem la trobada de la Secció d’Esquí de Muntanya per parlar de les novetats d'aquesta temporada 2013-2014 que ja tenim aquí.

La trobada es realitzarà a els Lluïsos Teatre de 20:00 a 22:00. A part de les novetats, es passarà un vídeo resum de la temporada passada per anar obrint boca. Després, qui vulgui i pugui, anirem a sopar tots plegats. Per tal d'agilitzar el sopar, el lloc estar per concretar, us agrairíem que ens diguéssiu si us quedeu a sopar enviant-nos un correu electrònic a sem@madteam.org.

L'adreça de la trobada:

Lluïsos Teatre

Plaça de Nord, 7

08024 Barcelona

Metro: Joanic (L4) Fontana (L3) Lesseps (L3)

Us hi esperem a tots.

Bones traces

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Buenos días a todos/as,

El próximo Jueves día 21 de Noviembre se hará el encuentro de la Sección de Esquí de Montaña para hablar de las novedades de esta temporada 2013-2014 que ya tenemos aquí.

El encuentro se realizará en los Lluïsos Teatre de 20:00 a 22:00. A parte de las novedades, se pasará un video resumen de la temporada pasada para ir salivando. Luego, quien quiera y pueda, iremos todos juntos a cenar. Para agilizar la cena, el restaurante esta aún por concretar, os agradeceríamos que nos dijeseis si os quedáis a cenar enviándonos un correo electrónico a sem@madteam.org.

La dirección del encuentro:

Lluïsos Teatre

Plaça del Nord, 7

08024 Barcelona

Metro: Joanic (L4) Fontana (L3) Lesseps (L3)