S.E.M. Secció d´Esqui de Muntanya.S.E.M. Secció d´Esqui de Muntanya.
 S.E.M S.E.M
Estas en » S.E.M. Secció d´Esqui de Muntanya. » Cuaderno de Entradas » November 2011 » Calendari Sortides D´esquí De Muntanya 2011/12
Friday 25 de November de 2011, 23:06:29
Calendari sortides d´esquí de muntanya 2011/12
Tipo de Entrada: CUADERNO | 4 Comentarios | 3101 visitas

CALENDARI SORTIDES

17/18 desembre :  Pic de Puigpedrós per Engorgs 2.914 mts (Coordinador: Jordi Badia)

21/22 gener: Petit Peric 2.690 mts i Pic de Mortiers 2.605 mts (Coordinador: Jaume Otero)

18/19 febrer: Pic de Campirme 2.633 mts i Pic de la Coma del Forn 2.683mts (Coordinador: Àlex Sala)

17/18 març: Pic d’Amitges per Gerber  2.851 mts (Coordinador: Xavier Villar)

21/22 abril: Pic de Montardo 2.830 mts(Coordinador: Stefano Contrini)

19/20 maig:  Tusse de Remuñe 3.041mts i Pic Perdiguero 3.222 mts (Coordinador Jaume Otero)

2/3 juny: Sortida final de temporada. A concretar.

Per apuntar-se a les sortides caldrà fer-ho mitjançant la web del club https://www.madteam.org/ . 15 dies abans trobareu tota la informació de la sortida penjada a la pestanya activitats i cursos.

REQUISITS

• - Coneixements bàsics d’alpinisme i acostumats a moure’s a l’alta muntanya

• - Els participants hauran de tenir un nivell d’esquí suficient per encarar pendents de S3 (pendents modarades, inferior
  • als 35º, amb terreny sense problemes de gir)
  • - Estar en possessió de la tarja federativa en vigor o assegurança equivalent

• - Material: Esquís-Pells de foca-ganivetes-grampons-pala-ARVA-sonda

• - Els coordinadors es reserven el dret d’anul·lar la sortida en cas de mal temps, males condicions de la neu o qualsevol alta circumstància que així ho aconselli.

• - El nombre màxim de participants a les sortides serà de 15 persones. No serà necessari ser soci del club.

• - El transport de persones i material serà a càrrec de cada participant. Us aconsellem compartir vehicle.

• - El Club Excursionista Madteam ni els coordinadors de les sortides es faran responsables sota cap circumstància dels accidents que hi pugin haver ni dels danys materials i/o personals que qualsevol participant pugui tenir o causar.

• - El fet de participar a l’activitat implica l’acceptació d’aquestes normes

Descarregar arxiu PDF en català | Descargar archico PDF en castellano

Enviado por @ngel el Monday 28 de November de 2011

“Enhorabona per la iniciativa, però als que ens hi volem iniciar, heu pensat alguna cosa per nosaltres?, en el meu cas he fet alguna cosa d'escalada( fins i tot em ser fer el "vuit"!!!!!, protocol hivernal (utilitzar pala,arva, sonda)i esquí "freeride". Tot i així, gràcies .”
Enviado por Pacov el Tuesday 6 de December de 2011

“Buenas!Por si los próximos días no tengo conexión a internet os dejo mi movil para cualquier tema a tratar de la salida al PuigPedrós: 635285865Un saludo,Paco.”
Enviado por Rapaz el Wednesday 7 de December de 2011

“@ngel, no se ben be a que et refereixes, si a iniciar-te en l'esqui de muntanya o en altres disciplines.Qualsevol dubte sobre la SEM, pots resoldre-ho a sem@madteam.orgPacov, para la salida del Puigpedrós, hay que apuntarse en el formulario que tienes en http://www.madteam.cat/cursos/activitat.php/45/Unos dias antes veremos a ver que se puede hacer.una salutació”