S.E.M. Secció d´Esqui de Muntanya.S.E.M. Secció d´Esqui de Muntanya.
 S.E.M S.E.M
Estas en » S.E.M. Secció d´Esqui de Muntanya. » Archivo de Artículos
Archivo de Artículos

Thursday 10 de May de 2012, 16:37:04
Meteo del 12 i 13 de maig i Butlletí de Perill d'Allaus
Tipo de Entrada: ARTICULO | 1148 visitas

Tornem amb la meteo del finde. Recordeu que les condicions meteorològiques poden canviar sobtadament i que aquest petit avançament és una col·laboració desinteressada d’un soci del club. Sol, pluges i vent a cotes altes/ Sol, lluvias y viento en cotas altas Dissabte/Sábado

Friday 4 de May de 2012, 12:59:19
Meteo del 5 i 6 de maig i Butlletí Perill d'Allaus
Tipo de Entrada: ARTICULO | 1128 visitas

Tornem amb la meteo del finde. Recordeu que les condicions meteorològiques poden canviar sobtadament i que aquest petit avançament és una col·laboració desinteressada d’un soci del club. PRIMAVERA INESTABLE again&again Des d’avui i per a més informació us adjuntem el ma

Friday 27 de April de 2012, 09:07:26
Meteo del 28 i 29 d'abril i Butlletí Perill d'Allaus
Tipo de Entrada: ARTICULO | 1037 visitas

Tornem amb la meteo del finde. Recordeu que les condicions meteorològiques poden canviar sobtadament i que aquest petit avançament és una col·laboració desinteressada d’un soci del club. PRIMAVERA INESTABLE again Des d’avui i per a més informació us adjuntem el mapa dâ€

Friday 20 de April de 2012, 00:36:26
Meteo 21 i 22 d'Abril 2012 i Butlletí Perill d'Allaus
Tipo de Entrada: ARTICULO | 969 visitas

Tornem amb la meteo del finde. Recordeu que les condicions meteorològiques poden canviar sobtadament i que aquest petit avançament és una col·laboració desinteressada d’un soci del club. PRIMAVERA INESTABLE Des d’avui i per a més informació us adjuntem el mapa d’ISO 0

Friday 13 de April de 2012, 16:20:09
Meteo del 14 i 15 d'abril i Butlletí Perill d'Allaus
Tipo de Entrada: ARTICULO | 960 visitas

Tornem amb la meteo del finde. Recordeu que les condicions meteorològiques poden canviar sobtadament i que aquest petit avançament és una col·laboració desinteressada d’un soci del club. INESTABILITAT/INESTABILIDAD Des d’avui i per a més informació us adjuntem el mapa d

Friday 30 de March de 2012, 12:43:07
Meteo del 31 març i 1-2-3-4-5-6 d'abril i Butlletí Perill d'Allaus
Tipo de Entrada: ARTICULO | 1094 visitas

Tornem amb la meteo del finde. Recordeu que les condicions meteorològiques poden canviar sobtadament i que aquest petit avançament és una col·laboració desinteressada d’un soci del club. Volvemos con la meteo del finde. Recordad que las condiciones meteorológicas p

Thursday 22 de March de 2012, 18:22:00
Meteo del 24-25 març i Butlletí Perill d'Allaus
Tipo de Entrada: ARTICULO | 1012 visitas

Tornem amb la meteo del finde. Recordeu que les condicions meteorològiques poden canviar sobtadament i que aquest petit avançament és una col·laboració desinteressada d’un soci del club. CALMA/CALMA Des d’avui i per a més informació us adjuntem el mapa d’ISO 0/ Des de

Thursday 15 de March de 2012, 17:53:17
Meteo del 17-18 de març i Butlletí Perill d'Allaus
Tipo de Entrada: ARTICULO | 893 visitas

Tornem amb la meteo del finde. Recordeu que les condicions meteorològiques poden canviar sobtadament i que aquest petit avançament és una col·laboració desinteressada d’un soci del club. INESTABLE/INESTABLE Dissabte/Sábado Dia en general gris. Tot i que pel matí és p

Thursday 15 de March de 2012, 08:47:45
Tot preparat per una nova edició de la Pocatraça
Tipo de Entrada: ARTICULO | 780 visitas

El Centre Excursionista d’Olot organitzarà el proper diumenge 25 de març una nova edició de la cursa d’esquí de muntanya per equips Pocatraça, puntuable per la Copa Catalana i Campionat de Catalunya de la temporada.

Thursday 8 de March de 2012, 12:31:16
Meteo del 10 i 11 de març i Butlletí Perill d´Allaus
Tipo de Entrada: ARTICULO | 2 Comentarios | 1043 visitas

Tornem amb la meteo del finde. Recordeu que les condicions meteorològiques poden canviar sobtadament i que aquest petit avançament és una col·laboració desinteressada d’un soci del club. VENT A COTES ALTES I SOL/ VIENTO EN COTAS ALTAS Y SOL   Dissabte/Sábado Dia a

Tuesday 6 de March de 2012, 14:13:33
La S.E.M. de travessa
Tipo de Entrada: ARTICULO | 934 visitas

Tredos-Colomers-Amitges-Pic de Ratera-Colomers-Tredos   Jaume, Jordi, Orene, Àlex, Mabel, Víctor, Carles, David, XaviR, Fina, XaviV Molta neu per l’Aran i molta menys neu a cara sud. Molta boira dissabte i bon dia diumenge fins el migdia. A 1.500mts plovia! MOLT B

Friday 2 de March de 2012, 10:17:47
Novetats des del Centre de Predicció d'Allaus de la Val d'Aran
Tipo de Entrada: ARTICULO | 878 visitas

El Centre de Predicció d'Allaus de la Val d'Aran començarà a aplicar de forma experimental un nou sistema de classificació del terreny en funció de l'exposició a les allaus anomenat ATES (acrònim en anglès d’Avalanche Terrain Exposure Scale), que complementarà el tradicional

Thursday 1 de March de 2012, 15:28:54
Meteo del 3-4 de març 2012 i Butlletí Perill d'Allaus
Tipo de Entrada: ARTICULO | 860 visitas

Tornem amb la meteo del finde. Recordeu que les condicions meteorològiques poden canviar sobtadament i que aquest petit avançament és una col•laboració desinteressada d’un soci del club. TEMPS VARIABLE/ TIEMPO VARIABLE   Dissabte/Sábado Temps variable. Durant el

Friday 24 de February de 2012, 12:17:11
Meteo del 25 i 26 Febrer i Butlletí Perill d´Allaus
Tipo de Entrada: ARTICULO | 944 visitas

Tornem amb la meteo del finde. Recordeu que les condicions meteorològiques poden canviar sobtadament i que aquest petit avançament és una col·laboració desinteressada d’un soci del club. CAP DE SETMANA PRIMAVERAL/ FIN DE SEMANA DE PRIMAVERA Cap de setmana tranquil meteorolÃ

Friday 17 de February de 2012, 16:49:47
Meteo del 18 i 19 de febrer 2012 i Butlletí Perill d´Allaus
Tipo de Entrada: ARTICULO | 966 visitas

Tornem amb la meteo del finde. Recordeu que les condicions meteorològiques poden canviar sobtadament i que aquest petit avançament és una col.laboració desinteressada d’un soci del club. Volvemos con la meteo del finde. Recordar que las condiciones meteorológicas pueden cambiar repen