S.E.M. Secció d´Esqui de Muntanya.S.E.M. Secció d´Esqui de Muntanya.
 S.E.M S.E.M
Estas en » S.E.M. Secció d´Esqui de Muntanya. » Albumes de Fotos
Albumes de Fotos

Tuesday 23 de April de 2013
SORTIDA A ANDORRA

Aquest cap de setmana del 20 i 21 de maig, vam anar fins Andorra, esperant trobarse unes condicions de neu raonables. A les 9 de la mati quedem al parquin de Grau-Roig, i enfilem per les pistes en direcció al Montmalús. Les pistes tancades, però amb una neu pols al·lucinant, acabada de caure.

Sunday 7 de April de 2013
Curs Iniciació Esquí de muntanya

Nou curs d'iniciació a l'esquí de muntanya realitzat al Pallars Sobirà i l'Aran aquest passat cap de setmana.

Monday 28 de January de 2013
2ª Sortida SEM: Cap de Rec

Aquest cap de setmana, 25-26 de Gener, la Secció d'Esquí de Muntanya del C.E.Madteam, hem fet la 2ª sortida de la temporada. Dissabte havia un bom pam de neu nova i mooolt de vent, amb ràfegues de més de 80 i 100 Km/h. Tot i així, es vam animar i vam fer un intent cap a la Tossa Plana. Vam

Sunday 16 de December de 2012
Primera sortida SEM: Besines 15-16 Des´12

Travessa de 2 dies sortint del coll de Pimorent per la vall d'En Garcia. Pugem a la Tossa Rodona i baixem cap al refugi de Besines, on passem la nit en la part lliure. Al dia següent enfilem per la coma de l'Anyell cap al Puig de Lanós. Veient que hi ha molt més neu (degut al vent) a les cares

Thursday 15 de November de 2012
Taller de soles i cantos d´esquis

Algunes imatges del taller de la setmana pasada i ahir. Imtages: Alex i Sergi

Wednesday 31 de October de 2012
Taller de manteniment pells de foca (2012)

Ahir a la nit 14 membres de la secció vam posar en practica com posar a punt i mantenir les pells de foca en bon estat - primer treure tota la cola - afegir la cinta encoladora ...i planxa!! Ara cal deixar-les reposar...i apunt per estrenar la nova temporada!! Fotos. David Oliveras

Wednesday 2 de May de 2012
Pic de Bacivers. Cara Nord Canal Central o Neret

Sortida 1 de maig 2012

Monday 5 de March de 2012
Tredos-Circ Colomers-Amitges-Pic de Ratera-Tredos

Travessa de la S.E.M. Anem a la val d'aran a veure com esta el pati per allà dalt, i ens trobem que el dissabte ja ens neva des de Salardú. La pista de la val d'aiguamog esta oberta fins la borda de servet, on es deixa el cotxe. Des d'allí, ens calcem els esquís i amb una nevada considerable

Monday 20 de February de 2012
XIX Madstage. Pic de la Coma del Forn pel coll de l´Aresta E.

Aprofitant l´avinentesa del XIX Madstage a Tavascan, la secció d´Esqui de Muntanya, puja el Pic de la Coma del Forn pel coll de l´Aresta E. La neu la trobem força bona de pujada, i de baixada un pel costra.

Monday 23 de January de 2012
Camporells-1ª sortida S.E.M.

21-22 de Gener Després d'haver hagut de cancel·lar la sortida de Desembre, per fi hi han condicions per poder fer la següent sortida planificada!!! "Camporells (Capcir)". Anem un vasco, un galego, un italià, un català i dos valencians! com si fos un acudit..jeje...un grup molt variadet!

Friday 9 de December de 2011
Taller de pells de foca i d´esquís

Algunes imatges del taller de manteniment de pells i d'esquís. Gràcies al Oscar (larryak) per les fotus.

Sunday 4 de December de 2011
Travessa Vallter-Costabona, 3-4 de Desembre de 2011

Sortida d'esquí de muntanya de 2 dies, pujant al pic de la dona (2.705m), al pic de la Roca Colom (2.510m) i al Pic de Costabona (2.465m) amb nit al refugi lliure de les Crestes de Rojà (2.377m). La travessa son 1.200m de desnivell positiu i 24km d'anada i tornada. Primera jornada: Sortim

Sunday 27 de November de 2011
Bastiments-Bacivers

El dissabte 19 de Novembre, un petit grup, entre gent del S.E.M. i altres amics, ferem una ruta molt disfrutona per la zona del Bastiments-Bacivers...tot i el fort vent que havia en alçada, l'esquiada va ser inmillorable!! Anavem Joan, Marc, Rapaz, Stefano i 3 amics, i jo mateixa. Ruta: Est