S.E.M. Secció d´Esqui de Muntanya.S.E.M. Secció d´Esqui de Muntanya.
 S.E.M S.E.M
Estas en » S.E.M. Secció d´Esqui de Muntanya. » Archivo de Artículos » March 2013 » Meteo 29, 30, 31 Març I 1 D´abril
Thursday 28 de March de 2013, 10:47:28
Meteo 29, 30, 31 març i 1 d´abril
Tipo de Entrada: ARTICULO | 2442 visitas

Meteo del 29, 30, 31 març i 1 d’abril de 2013

Un cop més aquest any tornem amb la meteo del finde. Recordeu que les condicions meteorològiques poden canviar sobtadament i que aquest petit avançament és una col·laboració desinteressada d’un soci del club.

Segueix la inestabilitat

Divendres

De matinada arribaran precipitacions entre dèbils i moderades des de l'Oest que seran en forma de neu per sobre dels 2200-2400m i que ens acompanyaran tot el dia sobretot a l'extrem Occidental, mentre que a l'Oriental tendiran a ser més dèbils i intermitents. Vent moderat de component Oest.

Iso 0: 2700m.

Dissabte

Durant la nit i matinada, les precipitacions tendiran a minvar i a localitzar-se. Tot i així, a partir de mig matí es reactivaran, sobretot a l'extrem oriental (Cerdanya, Ripollès), mentre que a la resta seran més minses. A última hora de la tarda les precipitacions aniran desapareixent. El vent serà moderat de component Nord o Nord-Oest. Les temperatures seran clarament més baixes que el dia anterior.

Cota de neu  1600m.

Iso 0: 2000m

Diumenge

Finestra de bon temps! El diumenge, serà un dia majoritàriament serè, assolellat, absent de precipitacions i amb el vent encalmat.

Dilluns

De matinada començarà a tapar-se i arribaran precipitacions a partir de migdia. Vent moderat de component Sud-Oest.

Recordeu de consultar els butlletins de predicció d'allaus